قند خون بالا و کنترل فشار خون بالا چگونه پیاده روی می تواند با دیابت و فشار خون بالا مبارزه کند سلامت نیوز

قند خون بالا یا دیابت و فشار خون بالا یا فشار خون بالا دو بیماری عمده سبک زندگی هستند که اکثر افراد را مبتلا می کند. آنها عامل اصلی بیماری هایی مانند حمله قلبی، سکته مغزی، نارسایی کلیه و سایر بیماری های قلبی عروقی در میان چندین عارضه سلامتی دیگر هستند. در حالی که ژن ها اغلب نقش کلیدی دارند، سبک زندگی کم تحرک و عادات غذایی نامناسب نقش مهمی در ایجاد فشار خون و قند خون بالا دارند.

اخیراً، لوک کوتینیو، مربی سبک زندگی، در اینستاگرام منتشر کرد و پستی را به اشتراک گذاشت که در آن اشاره کرد که طبق یک مطالعه اخیر، “هر پنج دقیقه پیاده روی به ازای هر 30 دقیقه نشستن می تواند به کاهش قند خون و فشار خون کمک کند.” او اضافه کرد که این ماده «بالاهای قند خون را تا 58 درصد در مقایسه با نشستن تمام روز کاهش می‌دهد». طبق گفته کیت دیاز، دکترای پزشکی رفتاری در کالج پزشکان و جراحان واگلوس کلمبیا، کاهش 58 درصدی قند خون در افرادی که پیاده روی می کنند، کاهش قابل توجهی است، که با کاهشی که از ورزش روزانه انتظار دارید، قابل مقایسه است. شش ماه، “لوک در پست خود اشاره کرد.

قند خون بالا، مدیریت فشار خون بالا

لوک با تاکید بر اهمیت فعالیت بدنی و حرکت، راه‌های ساده‌ای را برای افزودن حرکت بیشتر به روزتان پیشنهاد می‌کند:

  • بعد از هر 30-40 دقیقه بیدار شوید
  • یوگا روی صندلی را یاد بگیرید
  • هنگام تماس تلفنی راه بروید
  • روی یک میز ایستاده سرمایه گذاری کنید
  • تا جایی که امکان دارد به جای آسانسور از پله استفاده کنید
  • 1-2 آسانا را در زمان استراحت انجام دهید
  • اغلب کشش دهید

لوک اضافه می کند که مراحل ردیابی آگاهی و انگیزه را برای بهبود سطح فعالیت به ارمغان می آورد. او می گوید در حالی که داروها باید مصرف شوند، به تنهایی نمی توانند فشار خون و دیابت را درمان کنند. مردم باید روی 5 حوزه اساسی تمرکز کنند:

  1. فعالیت بدنی
  2. تغذیه
  3. خواب
  4. سلامت عاطفی
  5. ارتباط با روح

متخصصان سبک زندگی گفتند: حتی اگر فرد در بستر باشد، حرکات لازم است. لوک می‌نویسد: «در چنین مواردی (برای بیماران بستری)، ما مراقبان را تشویق می‌کنیم تا تمرینات غیرفعال را تسهیل کنند و کف‌های بیمار را برای گردش خون ماساژ دهند.

همچنین بخوانید : قند خون بالا: ۷ میوه با شاخص گلیسمی پایین که افراد دیابتی می توانند بدون نگرانی از آن ها لذت ببرند.

کنترل قند خون و فشار خون بالا

لوک “پزشکی و علم در ورزش و ورزش” را به عنوان منبع نسبت داد. پست او را در زیر ببینید:

بنابراین برای داشتن یک تناسب اندام و سالم تر حرکت کنید!

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

بازی در سایت انفجار: راز موفقیت و جذابیت در بازی آنلاین
سایت شرط بندی آنلاین: جایی برای تجربه هیجان و پیشبینی موفق
بازی ورق: راهی جدید برای پیروزی و سرگرمی
سایت پوکر و شرط بندی آنلاین: جایگاه و اهمیت آن در جامعه بازی‌های اینترنتی
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام سازی
بک لینک dofollow: تأثیرگذارترین راه برای بهبود رتبه سایت شما
تماس با ما